Μεσογειακή Δίαιτα

Η Μεσογειακή Δίαιτα έχει αποδειχθεί ότι είναι από τις πιο υγιεινές και ισορροπημένες δίαιτες στον κόσμο. Τα κύρια της στοιχεία είναι τα λαχανικά, το ελαιόλαδο  και τα φρούτα. Περιέχει επίσης δημητριακά, ζυμαρικά ολικής άλεσης, όσπρια, ξηρούς καρπούς καθώς και ζωικά προϊόντα, τα οποία όμως πρέπει να καταναλώνονται με μέτρο. Συνιστάται το κοτόπουλο και γενικώς τα πουλερικά.

 

Η δίαιτα, επίσης, είναι πλούσια σε ψάρι και θαλασσινά, που αποτελούν σπουδαία πηγή σε Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, αρκεί να είναι μαγειρεμένα με υγιεινό τρόπο. Το βασικότερο πλεονέκτημα της Μεσογειακής Δίαιτας είναι η αφθονία σε αντιοξειδωτικά και φυτικές ίνες.


Έρευνες έχουν αποδείξει ότι η μεσογειακή δίαιτα έχει την μεγαλύτερη απήχηση σε παγκόσμιο επίπεδο λόγω της μείωσης των καρδιοαγγειακών προβλημάτων αλλά και άλλων παθήσεων.